torsdag 26. mars 2009

Kjendispopen dunker videre

Det er et lite mysterium hvorfor folk som har blitt kjente for en ting på død og liv skal gjøre noe helt annet som de virkelig ikke kan. Ofte handler det om å lage musikk. En fellesnevner for disse kjendisene er at det ikke var kruttet de ble kjent for å finne opp.

Kjendisstylist Jan Thomas er den siste som hyler om oppmerksomhet på denne måten, og føyer seg inn i rekken etter Lene Alexandra og Paris Hilton. Jeg gidder ikke engang kritisere låtene for det er gjort så mye allerede. Jeg syns mer synd på de som prøver å lage seriøs musikk og som får avslag av plateselskap etter plateselskap, og så kommer disse folka som viser forrakt for alt som heter musikalitet og får gitt ut hva det skal være.

Med dette henger jeg meg på et allerede stort hylekor, men de trenger mitt bidrag i og med at kjendispopen overdøver det meste.

VG's presisering i parantes etter linken til sangen til Jan Thomas sier vel det meste om kvaliteten:
"Hør sangen her!(VG Nett er ikke ansvarlig for innholdet på eksterne sider)"

Oppdatering:
Sjefen for Warner Music mener Jan Thomas ødelegger for seriøse musikere.

Oppdatering:

Jan Thomas flopper

4 kommentarer:

  1. Jeg synes låten høres helt grei ut, litt for greit til å bli slaktet i VG og Dagbladet. Men så er det da også personen Jan Thomas, og ikke artisten, som blir kommentert.

    SvarSlett
  2. Veldig god kommentar. Kunne ikke vært mer enig. En hån mot seriøse musikere.

    SvarSlett
  3. Det eneste bra med låta, er at den trigger noe i hjernen som gjør det fysisk umulig å høre den ferdig..

    SvarSlett
  4. Ikke den første gangen kjendiser prøver seg på musikkens vei, og heller ikke siste gang...

    SvarSlett